ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-15

Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

Α? Λυκείου

Τα θέματα των ερευνητικών εργασιών για το πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2014-2015 είναι:

  1. «Ψηφιακός κόσμος»
  • Κλείστο παιδί μου επιτέλους, θα πάθεις τίποτα…
  • Μα, τι κάνει με τις ώρες εκεί μέσα?
  • Παράτα με , τι να σου πω, αφού και να σου πω, δεν θα καταλάβεις?

Δύσκολα οι γονείς να καταλάβουν, δύσκολο κι εσύ  να τους  περιγράψεις τι κάνεις και με ποιον, μέσα σε έναν πραγματικά άλλο κόσμο, σε πολύ μεγάλο βαθμό ανεξερεύνητο και διαρκώς μεταβαλλόμενο. Τι έχει τελικά «εκεί μέσα», είναι παράδεισος, είναι κόλαση, είναι μαγκιά ή “κάψιμο” ; Προσπάθησε να τα  πεις όλα σε μια εργασία για hackers, gamers, κουτσομπόληδες, περαστικούς, τεχνοφοβικούς, τεχνολάτρες, εργασιομανείς, κολλημένους, γκατζετάκηδες,   και κυρίως απλά άσχετους.

  1. «Σπίτι μου, σπιτάκι μου»

Με τη λέξη κατοικία ή σπίτι εννοούμε το χώρο, όπου μένει, αναπτύσσεται και διαμορφώνεται ο άνθρωπος. Πρωταρχικός λόγος δημιουργίας της κατοικίας ήταν η προστασία του ανθρώπου από τις άσχημες καιρικές συνθήκες και από διάφορους κινδύνους που προκαλούσαν τα ζώα ή οι άλλοι άνθρωποι. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, η κατοικία απέκτησε μεγάλη σημασία στη ζωή του ανθρώπου, γιατί συνδέθηκε στενά με το ψυχικό του κόσμο, με την οικογενειακή και την κοινωνική του ζωή και αποτέλεσε έκφραση του πολιτισμού του. Στόχος αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι να μελετήσουμε την εξέλιξη της κατοικίας σε διάφορες περιοχές του Ελλαδικού χώρου, να επισημάνουμε τις ιδιαιτερότητες και τις διαφορές τους, αλλά και να εξηγήσουμε τους λόγους που δεν θέλουμε να αποχωριστούμε το ??σπιτάκι?? μας, που το αγαπάμε και το υπερασπιζόμαστε!!!

      3. Ο λάτιν χορός ως τρόπος γύμνασης (κατεβάστε το παρακάτω PowerPoint-αρχείο :  project dance)

 1517504_325639570963431_1188325542263482991_n

Στο πλαίσιο αυτής της ερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα ασχοληθούν με την ιστορία των Λάτιν χορών   και θα χορέψουν  βασικές  φιγούρες (Bachata, Tango, cha cha, Rumba, Waltz, Salsa). Θα δημιουργηθούν  8-10  ζευγάρια μαθητών/ τριών.

  1. «Φόβοι και φοβίες»

΄΄ΦΟΒΟΙ ΚΑΙ ΦΟΒΙΕΣ΄΄ Ο φόβος παίζει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της ζωής μας. Οι ειδικοί λένε ότι 10% του παγκόσμιου πληθυσμού πάσχει από μια τεράστια ποικιλία φοβιών. Επιστήμη και κοινή πείρα βεβαιώνουν ότι πολλά δημιουργικά οράματα και σχέδια ζωής δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν, αν δεν ανασταλθούν οι φόβοι και τα μεταλλαγμένα προϊόντα τους οι φοβίες. Υπάρχουν τρόποι; Τι δείχνουν συγκεκριμένα παραδείγματα ανθρώπων που ξεπέρασαν όχι απλά τους φανταστικούς φόβους, αλλά υπερβολικές για τα κοινά μέτρα δυσχέρειες.

  1. «Πολιτικές δολοφονίες στην αρχαία Ελλάδα»

(Από το 526 π.Χ δολοφονία του τυράννου της Σάμου Πολυκράτη μέχρι το 281 π.Χ δολοφονία του Σέλευκου Α΄)

Οι πολιτικές δολοφονίες ή η εξόντωση των πολιτικών αντιπάλων με άλλους τρόπους, όπως αυτός του οστρακισμού κατά την αρχαιότητα, είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο. Και το φαινόμενο των πολιτικών δολοφονιών παρατηρείται σε όλα ανεξαιρέτως τα πολιτεύματα, πολύ περισσότερο, όμως, επικρατεί στα τυραννικά και δικτατορικά καθεστώτα. Όμως. δεν απουσιάζουν και οι περιπτώσεις πολιτικών δολοφονιών σε δημοκρατικά πολιτεύματα. Η παρούσα ερευνητική εργασία θα κάνει μια έρευνα στο κομμάτι αυτό της ιστορίας.

  1. «Οι ανησυχίες των νέων τους οδηγούν να προσεγγίσουν το Θεό και να βιώσουν τα μυστήρια της εκκλησιάς ή να στραφούν σε αιρέσεις και παραθρησκευτικές ομάδες;»

Μέσα από αυτή την ερευνητική εργασία θα μελετήσουμε τα μυστήρια της ορθόδοξης εκκλησίας και παράλληλα θα προσεγγίσουμε αιρέσεις που μαστίζουν την εποχή μας και παραθρησκευτικές ομάδες που έχουν καθαρά προσηλυτιστικό χαρακτήρα. Επιπλέον, θα αναλυθεί ο χαρακτήρας των νέων και η ευάλωτη ηλικία της εφηβείας στην οποία οι νέοι θέλουν να ανακαλύψουν τον κόσμο.

  1. «Η νοημοσύνη στην υπηρεσία του αθλητισμού» (κατεβάστε το παρακάτω αρχείο : North expendition a’ lyzeum)

Τι είναι νοημοσύνη; Τι περιλαμβάνει ο όρος «αθλητισμός»; Αν και πως σχετίζονται μεταξύ τους; Εγώ τι σχέση έχω με όλα αυτά; Μήπως θα έπρεπε κάτι να αλλάξει; Πού;  Ερωτήματα που θα απαντηθούν από όσους πάρουν μέρος σ? αυτό το ερευνητικό ταξίδι.

  1. « Ρατσισμός και διαφορετικότητα»

Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί

«Το πιο σημαντικό στην εκπαιδευτική μας κοινότητα είναι η εμπειρία της αδελφοσύνης, που μας κάνει οικοδόμους (κτίστες) όχι τοίχων, αλλά γεφυρών, με το να δίνουμε μια θέση σε όλους, χωρίς διακρίσεις και με το να είμαστε ανοιχτοί σ? αυτό που μπορούν να μας διδάξουν, μέσα από τη διαφορετικότητά τους».

Β? Λυκείου

Τα θέματα για το πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2014-2015 είναι:

  1. «Σινεμά ο ψηφιακός παράδεισος»

Ο Κινηματογράφος,  η έβδομη και νεότερη από τις τέχνες, γεννήθηκε εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Μέχρι σήμερα και αφού μεγάλωσε, εξαπλώθηκε, μεταλλάχθηκε, εξελίχθηκε, πολλές φορές απειλήθηκε. Όμως είναι ακόμα εδώ, παρών στη μεγαλύτερη μάχη του, στην πάλη με την τεχνολογία. Άλλοι πάλι θα χαρακτήριζαν το ίδιο φαινόμενο ως γάμο. Τι έχει συμβεί τελικά, τι έχουμε δει, τι λατρέψαμε και τι μισήσαμε από όλο αυτό ; Η εργασία αυτή δεν θα είναι παρά ένα ταξίδι, ένα χρονικό στον κόσμο του σινεμά μέσα από το ψηφιακό πρίσμα του σήμερα, μια αποτύπωση του γιγάντιου αποτελέσματος που προκάλεσε η εξέλιξη στην πιο αγαπημένη  – για τους περισσότερους  – τέχνη.

  1. «Tαξιδεύοντας στο Λονδίνο: ένα ιστορικό και πολιτιστικό ταξίδι»

Αδιαμφισβήτητα το Λονδίνο αποτελεί μια από τις πιο ξεχωριστές πόλεις του κόσμου που αξίζει κάποιος να επισκεφτεί. Συνδυάζει με απόλυτη επιτυχία την ιστορία και τον πολιτισμό. Το Λονδίνο είναι βυθισμένο στην ιστορία αλλά ταυτόχρονα αποτελεί έναν ακούραστο πρωτοπόρο τέχνης και πολιτισμού, μια πόλη ιδεών και φαντασίας. Ο Βρετανικός λαός δικαίως χαρακτηρίζεται άλλωστε για τους στοχαστές και τους κριτικούς τους, τη θεατρική καινοτομία και την τέχνη, την πρωτοποριακή μουσική, το γράψιμο και το σχεδιασμό. Θα επιχειρήσουμε να δημιουργήσουμε έναν τουριστικό οδηγό προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντα ενός έφηβου τουρίστα.

  1. «Audiatur et altera pars»*

επιχείρημα [το] {επιχειρήματος / -ατα, -άτων} κάθε λογικός συλλογισμός ή σειρά συλλογισμών, που παρουσιάζεται για τη στήριξη ή την ανατροπή μιας θέσης (σε συζητήσεις, διαδικασίες διαλόγου, διαπραγμάτευσης, αντιπαράθεσης κ.λπ.) και καταλήγει σε αιτιολογημένο συμπέρασμα: δυνατό / πειστικό / καταλυτικό / τεκμηριωμένο / ψυχολογικό / τελικό _ //ανατρέπω / αποκρούω τα _ κάποιου // προβάλλω ισχυρά _ υπέρ μιας άποψης // δεν έχει επιχειρήματα, γι? αυτό μιλάει με συνθήματα

[ΕΤΥΜ. αρχ., αρχική σημ. «εγχείρημα, τόλμημα», < ?πιχειρ?. Η σημερινή σημασία ανάγεται στη Λογική του Αριστοτέλη]

επιχειρηματολογία [η] {χωρίς πληθυντικό} η σειρά επιχειρημάτων και συλλογισμών, που συνδέονται λογικά μεταξύ τους για την απόδειξη, στήριξη η ανατροπή μιας θέσης: αναπτύσσω / διακόπτω / παρουσιάζω την _ μου ΣΥΝ. Αιτιολογία

Γ. Μπαμπινιώτης, Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Κέντρο Λεξικολογίας Ε.Π.Ε. Αθήνα 2002, σ.662

* Ας ακουστεί και η άλλη πλευρά

4.«Αρχαίοι Έλληνες θετικοί επιστήμονες» (κατεβάστε το παρακάτω PowerPoint-αρχείο :  thetikoi epistimones)

Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν μια Ιστορική αναδρομή στη ζωή και το έργο τους. Θα μελετήσουν την  ανθρώπινη πλευρά τους και θα διερευνήσουν τις προεκτάσεις του έργου τους στο σημερινό δυτικό κόσμο

  1. «Αρχιτεκτονικά θαύματα του παρελθόντος»

Οι πολιτισμοί μέσα στους αιώνες έχουν να επιδείξουν  αρχιτεκτονικά θαύματα,  σύμβολα της σπουδαιότητας και της δύναμής τους. Αν και οι περισσότερες από αυτές τις κοινωνίες παρακμάσανε, τα τρομερά κτίρια που κατασκεύασαν παραμένουν μια θαυμάσια κληρονομιά του παρελθόντος τους. Στόχος αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι να μελετήσουμε τις ιδιομορφίες και τις δυσκολίες αυτών των κτισμάτων, αλλά και να διεισδύσουμε στα μυστικά, στους θρύλους και στις ιστορίες που τα συνοδεύουν. Ένα ταξίδι στην ασύλληπτη ανθρώπινη δεξιότητα και στη φαντασία?

  1. «Η γυναίκα στην ορθόδοξη λατρεία από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα – η θέση της γυναίκας στο Ισλάμ»

Η συγκεκριμένη  ερευνητική εργασία επιλέχτηκε με σκοπό να μελετηθεί η θέση και ο ρόλος της γυναίκας μέσα στην εκκλησία από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Η εργασία μας θα βασισθεί σε κείμενα της Παλαιάς και της Καινής διαθήκης και της ελληνικής πατρολογίας, όπου θα αναδειχθεί ο σπουδαίος ρόλος της γυναίκας μέσα στην ορθόδοξη εκκλησία. Επιπλέον, θα διερευνηθεί ο ρόλος και η θέση της γυναίκας στο Ισλάμ. Θα μελετηθούν σχετικά κείμενα με τη θρησκεία, τις παραδόσεις, τις αρχές και τις αξίες του Ισλάμ

  1. «Ο χορός στη ζωή μου» (κατεβάστε το παρακάτω αρχείο : ερευν. έκθεση Β’ Λυκείου)

Αν ασχολείσαι με κάποιο είδος χορού ή όχι, αν θα ήθελες να ασχοληθείς με κάποιο είδος ή όχι, αν απλά σου αρέσει κάποιο είδος χορού ή όχι, μέσα από αυτή την ερευνητική εργασία σου δίνεται η ευκαιρία να ασχοληθείς με κάποιο χορευτικό είδος. Θα χρειαστεί,  λοιπόν, να μιλήσεις για το χορό και να βρεις τρόπους να πείσεις αυτούς που σε περιβάλλουν για τους λόγους που σου αρέσει ή όχι. Αν επομένως ο χορός έχει ή δεν έχει θέση στη ζωή σου, εσύ πάντως έχεις μία θέση σ? αυτή την ερευνητική εργασία.

  1. «Η φωτογραφική μηχανή»

Αναμφισβήτητα η  φωτογραφική μηχανή είναι ένα από τα πιο αγαπημένα δημιουργήματα του ανθρώπου και ειδικά των νέων . Στη συγκεκριμένη λοιπόν ερευνητική εργασία το θέμα μας είναι η κάμερα φακός, όπως  τη φαντάστηκε κάποτε ο άνθρωπος και όπως τη βλέπουμε και την αξιοποιούμε-χρησιμοποιούμε  εμείς σήμερα. Πιο ειδικά , θα μας απασχολήσουν ερωτήματα, όπως: Πώς λειτούργησε η εφεύρεση της φωτογραφικής μηχανής  στη διάρκεια της ιστορίας; Πώς λειτουργεί σήμερα;  Ποια είναι η συμβολή της φωτογραφικής μηχανής στη μελέτη της τοπικής ιστορίας ;

feuerwerk-0029_2015

Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

Α? Λυκείου

Τα θέματα των ερευνητικών εργασιών για το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους 2014-2015 είναι:

1.«Βιομηχανία της Μουσικής»

Η πρόοδος του ανθρώπου σε όλα τα επίπεδα βοηθήθηκε αναμφισβήτητα από την τεχνολογίας και ειδικά στις μέρες μας συνδέθηκε με την εξέλιξη της πληροφορικής. Το φαινόμενο αυτό παρατηρήθηκε έντονα – μεταξύ άλλων – και στον κόσμο της μουσικής. Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να αποτυπωθεί αυτή η σχέση και να διαπιστωθεί το αν και κατά πόσο εξελίχθηκε ο μουσικός, το κοινό και η βιομηχανία της μουσικής γενικότερα με την πάροδο του χρόνου και πιο ειδικά με την εξέλιξη της πληροφορικής

2.«Σύγχρονες Υπερκατασκευές»-Σύγχρονες κατασκευές: Δημιουργίες που κόβουν την ανάσα και προκαλούν θαυμασμό, με το μέγεθος, τη μεγαλοπρέπεια και τη δυσκολία που παρουσιάζει η κατασκευή τους. Τεχνολογικά θαύματα, σύμβολα σπουδαιότητας, δύναμης και υπερβολής. Στόχος αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι να μελετήσουμε την εξαιρετική αρχιτεκτονική και τεχνική αυτών των δημιουργημάτων, να αναλύσουμε τις επιπτώσεις και τις αλλαγές που έφεραν στη ζωή των ανθρώπων και να προσπαθήσουμε να ΄΄φανταστούμε΄΄ το μέλλον και την εξέλιξη στο χώρο των κατασκευών. Ακόμα ένα ταξίδι στην ασύλληπτη ανθρώπινη δεξιότητα και φαντασία?

3.«Νέοι τρόποι εκγύμνασης» (κατεβάστε το παρακάτω αρχείο : project)

Pilates, Aerobic, Zumba, Yoga, Power Yoga, Aerial Yoga, ΤRX, Spinning, Tae Bo,Body Combat, Fit Box, Crossfit και πολλές άλλες λέξεις έχουν μπει στη ζωή των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια, για να εκφράσουν το νέο τρόπο εκγύμνασης, δίνοντας διέξοδο στα καθημερινά άγχη και προσπαθώντας να συνδυάσουν τη γυμναστική με τη διασκέδαση.

Οι νέες μορφές άσκησης, άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο γνωστές, ξεφεύγουν από το κλασικό και τετριμμένο πλαίσιο παραδοσιακής σωματικής διάπλασης, καθώς κάποιες συνδυάζουν το χορό, ενώ άλλες ευαγγελίζονται βελτίωση της ψυχικής και πνευματικής υγείας.Διαλέξετε μια μέθοδο  άθλησης,  ξεδώστε και διασκεδάστε! Τι καλύτερο;

10991085_787743631311413_1932445703155504459_nDSC_0050

 

4.« Χαρίσματα και χαρισματούχοι στην ορθόδοξη εκκλησία» (κατεβάστε το παρακάτω αρχείο :  ΔΟΜΙΝΑΡΗΣ – Project B΄ τετρ. 2015)

Στόχος αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι να   μελετηθούν σε πρώτη φάση οι αληθινές μορφές χαρισματικότητας σε αντιδιαστολή με τις ψευδεπίγραφες. Να καταγραφούν τα ορθόδοξα κριτήρια της διάκρισης των μορφών και να παρουσιασθούν τρεις σύγχρονες εξέχουσες μορφές χαρισματούχων, αυτές των γερόντων Παϊσίου, Ιακώβου και Πορφυρίου.

5.«Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα»

Τα Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα είναι νοσήματα που μεταδίδονται από άτομο σε άτομο κατά την σεξουαλική επαφή. Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η ενημέρωση των μαθητών για τα νοσήματα αυτά. Πιο ειδικά, οι μαθητές θα δώσουν απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν  τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προφυλαχθούμε, τα συμπτώματα αυτών των νοσημάτων , καθώς και πώς μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε.

  1. «Τα μυστήρια της Εκκλησίας στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου»

Στόχος της ερευνητικής μας εργασίας είναι να προβληματισθούν οι μαθητές σχετικά με τα μυστήρια  της εκκλησίας στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου και να διερευνηθούν τυχόν  φόβοι-φοβίες και διαστρεβλώσεις γύρω απ?  αυτά.

  1. «Ο καλλωπισμός ως διαχρονικό φαινόμενο»

Η ανάγκη του ανθρώπου να βελτιώσει την εικόνα του είναι διαχρονική. Ωστόσο, οι αντιλήψεις για τον καλλωπισμό, την ένδυση και την περιποίησή του σώματος ποικίλλουν ανά εποχή και εξαρτώνται από την κοινωνική τάξη, την ηλικία, το φύλο και άλλους παράγοντες. Δεν ποικίλουν, όμως, μόνο οι αντιλήψεις αλλά και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι γι? αυτό το σκοπό. Εμείς θα παρατηρήσουμε και θα παρουσιάσουμε και τα μέσα και τους τρόπους που χρησιμοποιούσαν, για να επιτύχουν τον καλλωπισμό τους διαχρονικά.

  1. «Παιδιά,έφηβοι??.γνωρίζετε τα δικαιώματά σας;»

Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να γνωρίσουν οι μαθητές τη «Διεθνή Σύμβαση» για τα δικαιώματα του Παιδιού». Να ενημερωθούν για την ύπαρξη , τις αρμοδιότητες και τις δράσεις του Συνηγόρου του Πολίτη για τα δικαιώματα του Παιδιού. Ακόμη να αναγνωρίζουν και να διεκδικούν τα ατομικά τους δικαιώματα καθώς επίσης να γνωρίζουν πού μπορούν να απευθυνθούν σε περίπτωση καταπάτησής τους.

Β? Λυκείου

1.«Εδώ Πολυτεχνείο?»

΄΄Εδώ Πολυτεχνείο?΄΄ μια ιστορική φράση που σημάδεψε τον αντιδικτατορικό αγώνα και ολόκληρες γενιές μετά απ? αυτόν. Τι είναι, όμως, το Πολυτεχνείο εκτός από σύμβολο ελευθερίας;

Με τον όρο Πολυτεχνείο, προσδιορίζουμε ένα πανεπιστημιακό εκπαιδευτικό ίδρυμα, όπου το γνωστικό αντικείμενο κάθε τμήματος του σχετίζεται με την επιστήμη του μηχανικού. Στόχος του συγκεκριμένου Project είναι να μελετηθούν τα διάφορα τμήματα των πολυτεχνικών σχολών που υπάρχουν στην Ελλάδα, να διευκρινιστούν οι διαφορές τους, τα επαγγελματικά τους δικαιώματα και οι δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης των πτυχιούχων αυτών των σχολών.  Επίσης, να μελετηθεί η ιστορία του από το 1836 που ιδρύθηκε το Βασιλικό Σχολείο των Τεχνών μέχρι σήμερα με την ύπαρξη 8 πολυτεχνικών σχολών σ? ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά και η πορεία  κάποιων επιτυχημένων και φημισμένων απόφοιτων του.

  1. «Δικά μας, δικά τους ή του κόσμου όλου;»

Το Βρετανικό Μουσείο ενάντια στο Μουσείο της Ακρόπολης. Τα μάρμαρα του Παρθενώνα έχουν αποτελέσει αντικείμενο διαμάχης ανάμεσα στις εκάστοτε κυβερνήσεις αλλά και διάφορες προσωπικότητες από όλους τους χώρους έχουν κινητοποιηθεί κατά καιρούς για την επιστροφή τους στην Ελλάδα. Στην ερευνητική μας εργασία θα ερευνήσουμε τις συνθήκες κατά τις οποίες τα μάρμαρα κατέληξαν στο Λονδίνο, το χώρο που φιλοξενούνται και όλες τις προσπάθειες που έχουν γίνει για να επιστρέψουν στην πατρίδα μας.

3.« Σπουδαίοι Μαθηματικοί από το Μεσαίωνα μέχρι τις μέρες μας» (κατεβάστε το παρακάτω αρχείο : ΜΗΤΡΙΑΣ proiect B ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ)

Οι μαθητές θα γνωρίσουν μεγάλες μαθηματικές προσωπικότητες π.χ.

Πασκάλ , Euler, Καραθοδωρής ( βοήθησε πάρα πολύ τον Αϊνστάιν στην θεωρία του) οι οποίοι διέπρεψαν και σε άλλους κλάδους των επιστημών  π.χ. Leonardo da Vinci

4.«Πληροφόρηση-παραπληροφόρηση και Μ.Μ.Ε.»

Στόχος της ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνηθούν οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν, κυρίως για τους νέους, από την παραπληροφόρηση των Μ.Μ.Ε. και να επισημανθούν τρόποι προστασίας μας.

  1. «Μαυροθάλασσας ψήα»

Οι «ψυχές» της Μαύρης Θάλασσας, δηλαδή του Εύξεινου Πόντου  και όλα όσα έχουν να κάνουν με τον ποντιακό ελληνισμό είναι το έναυσμα μας. Εμείς στη παρούσα ερευνητική εργασία θα διερευνήσουμε το χορό και το τραγούδι ως έκφραση της καθημερινότητας, της ιστορίας  αλλά και του πολιτισμού  αυτών των «ψυχών» της Μαυροθάλασσας.

  1. «Ανακάλυψε και ανέπτυξε τις ικανότητές σου στην οικονομία»

Όλοι έχουμε ικανότητες . Όμως, λίγοι στη σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία τολμούν να επιχειρήσουν  επιχειρηματικά . Επίσης, πολλοί λιγότεροι τα καταφέρνουν . Στο συγκεκριμένο  πρότζεκτ οι μαθητές έχουν  τη μοναδική ευκαιρία μέσα από τις ομάδες -επιχειρήσεις που θα οργανώσουν  να γνωρίσουν  τη λειτουργία των επιχειρήσεων, τις ικανότητές τους στην οργάνωση και διοίκηση, να αναπτύξουν αυτές τις ικανότητες .Ο  τελικός μας  στόχος είναι η επιτυχία .

Προσοχή : Τα παρακάτω πρότζεκτ του Α΄ τετραμήνου θα συνεχισθούν και στο Β? τετράμηνο με τους ίδιους μαθητές

  1. «Σινεμά ο ψηφιακός παράδεισος»
  2. «Η γυναίκα στην ορθόδοξη λατρεία»

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *